İSTANBUL ESCORT

 

Konsomatris Hizmetleri Veren Ataşehir Escort Seda

  • Listed: 24 Ekim 2019 16:05
  • Expires: 69 days, 12 hours
Description

Bir süre boyunca bu tarz mekanlarda takıldım. Ancak bir süre sonra da bıkkınlık geldi. Çeşitli büyükşehirlerin barlarında, pavyonlarında yer almıştım. Bu şekilde çalıştığım birçok alanda da yer aldım. Yani işin erkeklerle olan temas kısmında, yer aldığım çok fazla alanım oldu. Bıkmamın nedeni de artık bu ortamın çivisinin çıkması oldu. Tabii ki cinsellik içeren bir ortamda ne bekliyorsun diyebilirsiniz. Benim altını çizdiğim yer o değil. Mesela öncesinde hatırlıyorum kaliteli erkekler geliyorlardı. Kaliteli, sohbet etmeyi bilen erkeklerle konuşabiliyordum. Onlarla cinsel birliktelik hesapları falan yapıyorduk. Şimdi olayı Pavlov’un köpeğine çevirmişler. Mesela bir erkek bana bira ısmarlayınca istediğini yapabileceğini düşünüyor. Bir tomar para koyma teklifiyle birlikte beni evine davet ediyor. Gözü dönmüş şekilde, alkolden bilinci kaybetmiş şekilde bana bakarken, yapabildiği tek şey para atmak oluyor etrafa. Benim arkadaşlarım da var. Benim gibi bu şekilde çalışanlar. Ama onlar beni sürekli eleştirirler. Neden paralarını almıyorsun. Al gerisini boş ver diyorlar. Benim paraya ihtiyacım yok ki. Zamanında zaten yeteri kadar para elde ettim. Artık biraz daha duygusal iyileşmeler istiyorum. Bıktım hiçbir halttan anlamayan sadece parası olan bu hanzolardan. Bıyıklarını kaşıyarak bana yam yam gibi bakmaktan başka bir halta yaramayan bu erkekleri ne yapayım? Zaten artık konsomatrislik görevimi de evime taşıdım. Hem artık öyle saçma sapan hesap ödemene gerek yok. Ya da mesela Ataşehir escort kadınların o yalancı tavırları da yok. Bunun yanında saçma sapan olan insanların ortamda yer almadığını da garanti edebilirim. Yalnızca ikimiz olacağız. İkimiz kendimize has olan sohbetlerimizi kendi evimin sınırlarında da yapabiliriz. O kadar para ödeyip saçma sapan bir sohbet etmek nedir ki? Sen bana gel. Ben sana rahat bir şekilde evimin kendi alanında, hem sohbetimi, hem cinsel muamelemi paylaşacağım. Kendime ait olan bu dünyanın içinde, yine sadece benimle ilgili olan birbirinden değerli cinsel dürtülerim var. Mekanımız rahat, içeceklerimiz de hazır. Ben de rahat iç çamaşırsız bir biçimdeyim. Tamamen seks yapmaya, cinsel dürtülerimizi azdırmaya da hazırım.

89 genel görüntüleme, 3 today

  

Listing ID: 5885db1a16487744

sorun bildirin

Processing your request, Please wait....

Yorum Yazınız

You must be logged in to post a comment.